RSS
piątek, 30 kwietnia 2010

A czy ty wiesz, że ja czasem nucę piosenki, ktorych tak naprawdę nie ma?

11:07, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 29 kwietnia 2010

że nikt tego nie załapie, nikt się przy tym nie uśmiechnie, że to jest tylko moje, zapisane gdzieś na świstku, słowo wyrwane z kontekstu....

21:16, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
środa, 28 kwietnia 2010

– Sory mam dziś zaćmienie umysłowe.

Spoko, zdarza się.

Czy mi się wydaje, czy powiedziałaś "ok, nie zauważyłam"? Dzięki za słowa wsparcia ;-)

21:39, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 27 kwietnia 2010

przez telefon:

Paweł, a słońce masz po lewej czy po prawej stronie?

20:59, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
sobota, 24 kwietnia 2010

Lubię dostawać doniczki. Szczególnie lubię, gdy nie są w maki.

16:07, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
sobota, 17 kwietnia 2010

– ja tam swoje wiem

ja swoje też wiem!

i dobrze. ważne, że oboje jesteśmy zadowoleni

23:08, tu_indi
Link Dodaj komentarz »

− patrzcie, robi nam sie pogoda na weekend!

i co z tego, że jest pogoda, jak jest prohibicja....

00:20, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 15 kwietnia 2010

Bardziej niż w zachodzie słońca do twarzy mi w deszczu.

10:50, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
piątek, 09 kwietnia 2010

Kiedyś gdzieś przeczytalam, że mgła to zawieszone w powietrzu myśli ludzi. Takie, ktorych nie chcieli lub nie zdążyli wypowiedzieć.

21:23, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 06 kwietnia 2010

Tomek powiedział, że zawsze jak schodzi do archiwum to mu sie przypomina legenda o królu Popielu.

18:51, tu_indi
Link Dodaj komentarz »
piątek, 02 kwietnia 2010

"....jest czas by widzieć między chwilami
to czego nie ma
a jest."

19:31, tu_indi
Link Komentarze (1) »
czwartek, 01 kwietnia 2010

Chcesz? Możemy!

18:28, tu_indi
Link Dodaj komentarz »